fallon94.reismee.nl

Cornwall Park, Chinese Lantern festival, Point Chevalier beach, Ponsonby

Hello!

Dit keer een kort blog berichtje over mijn weekje.

Het is alweer drie weken geleden dat mijn reis begon. De tijd gaat hier zo snel en ik geniet van elke dag!

Het gezin is super leuk en ik heb het heel erg naar mijn zin. Elke dag ontmoet ik nieuwe mensen. Moeders van school, maar ook buren, nieuwe au pairs en ga zo maar door. De vriendelijkheid van de mensen is hier echt kenmerkend! Zo'n fijne gemoedelijke sfeer. Daaraan wennen is niet zo moeilijk, haha. Er gaat een nieuwe wereld voor je open.

Afgelopen weekend heb ik weer veel leuke dingen gedaan! Zaterdag middag ben ik met een Duitse au pair naar een strand geweest, genaamd Point Chevalier beach (foto hieronder). Het was nog geen 20 minuutjes rijden. Een klein strandje waar je lekker kunt genieten van het mooie weer. Dat wij net aankwamen was het low tide (eb) en toen wij druk aan het kletsen waren werd het steeds een beetje meer opgevuld met water door de high tide (vloed). Dat was een leuk effect om te zien. In de avond hebben wij samen gekookt met wat left overs! Een geslaagde middag/avond.

In de avond ben ik met andere au pairs voor het eerst wezen stappen in het meest bekende uitgaansgebied, Ponsonby! Heel leuk om te zien hoe het er hier aan toe gaat! Wederom een gemoedelijke sfeer en er waren verschillende soorten kroegjes en clubs waar je naartoe kon. Voor ieder wat wils! Leuke ervaring!

Zondag middag met een au pair naar het Cornwall Park geweest. Deze is vlakbij en het is prachtig! We zijn de heuvel opgelopen met aan de top een mooi uitzicht! Daarna naar het plein gegaan met live muziek en er waren activiteiten voor de kleine kindjes.

In de avond ben ik met een Nederlands meisje en een Duits meisje, beide ook au pairs naar het Chinese Lantern Festival geweest! Dit is ieder jaar rond deze tijd en dat wilde ik niet missen. Overal waren eet kraampjes en verlichte lantaarns in de bomen. Het gaf een mooi effect toen het donker begon te worden. Genietend van onze chocolade churro's zaten we op het gras te relaxen. Het was de laatste avond en daarom was er aan het eind een vuurwerkshow! Dat was heel indrukwekkend! Het begon vlak voor het vuurwerk flink te regenen, maar dat mocht de pret niet drukken! Het stopte precies tijdens de show en daarna begon het weer!

Tot zover de korte update ! Tot de volgende keer!

Liefs Fallon.

Reacties

Reacties

Sabrina

Wat super allemaal mop.
ik begrijp dat de tijd snel gaat ...zoveel te doen en te ontdekken.
Geniet ervan meis.
Dikke knuffel xx

Joriska

Tof meis! Wat een wereldavontuur beleef jij al! Voor je het weet ben je weer thuis! ;) xx

Oma

Super wat beleef je veel zeg in zo n korte tijd.dikke kus.xxx

Carla

Ik geniet Fallon! ????
Wat een ervaringen doe je op! Er leuk om te lezen en mee te leven. Ik kijk nu al uit naar het volgende blog...

papa

Lieve schat,
Wat een leuke avonturen beleef jij toch elke keer!
En dan te bedenken dat je nog zooo veeeel mooie dingen gaat zien en beleven!
Dit is nog maar het begin!!!
Geniet er maar lekker van lieverd want je verdient het.
Liefs Pap xxx

mam

Alsof ik met je mee ben wat een genot om je verhalen te lezen .
Je raakt helemaal in trans. Kan niet wachten op het volgende avontuur . Xxx

Gerrianne

Klinkt weer als een topweekend, superleuk meid! Xxx

Raijmond

Goed bezig!!!!! Ik lees 200% vermaak, beleven en genieten, kan niet beter!!!!! Ga vooral zo door, ik sluit mijn ogen en probeer een beetje met je mee te gaan, superrrr, hahahaha.

Gea

Wat een fijn bericht weer. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active