fallon94.reismee.nl

Aftellen naar het avontuur!

Hoi allemaal,

~Het is weer eens tijd voor een blogje~

Het aftellen van de laatste dagen in Nederland is nu toch echt begonnen. Over 2,5 week stap ik in dat vliegtuig om aan de andere kant van de wereld mijn droom waar te gaan maken! Iets waar ik al jarenlang naartoe heb geleefd en nu is het dan bijna zover! Ik ga mijn hart volgen, een sprong in het diepe nemen en genieten van alles dat op mijn pad gaat komen.

Laughing

~Let's find some beautiful place to get lost~

Nu staan de komende dagen in het teken van afscheid nemen van familie en vrienden! Mijn agenda is helemaal volgeboekt! Heel gek, maar hoe dichterbij het vertrek komt, hoe sneller de dagen lijken te gaan! Voor je gevoel moet je nog zooooveel doen! Het meeste zie ik op tegen het inpakken van mijn koffer, maar ja wie heeft dat nou niet?! Een inpaklijst opstellen is 1 ding, maar het daadwerkelijk allemaal mee kunnen nemen en dan onder de 30 kg blijven....hmmm ja dat wordt dus een uitdaging ha ha!

Ik kijk er erg naar uit om mijn gezin te gaan ontmoeten! Ben zo benieuwd naar de kindjes, want op de foto's en op skype zijn ze zo schattig! Ik heb allerlei leuke souvenirtjes gekocht voor ze en kan niet wachten het te geven!

Er gaan nog veel meer blogs komen, maar die schrijf ik dan vanuit Kiwi Land!

Veel liefs,

Fallon.

Reacties

Reacties

Gerrianne

Lieve Fallon, heel veel succes met de laatste voorbereidingen en geniet nog even van de mensen thuis. Uiteindelijk valt het inpakken best mee ;) Go girl! X

Jitka

We gaan er de beste tijd van maken! Geniet nog even de laatste weekjes en we zien elkaar over 2,5 week!!

Gea

Joh spannend allemaal. Veel succes. Wij gaan je volgen. XXX

Patricia

De laatste loodjes en knuffel momentjes zijn aangebroken. Maar wat vind ik jou stoer dat je zo een prachtig avontuur aangaat. Geniet vooral van je nieuwe leventje in New Zeeland. Haal alles eruit voor jezelf.
Ik ben trots op jou.

Je moedertje xxx i

Lenneke

Lieve Fal,

Wat gaat het inderdaad enorm snel!! Ik ben enorm trots op je dat je deze stap hebt durven zetten! Ik ga al je blogs zeker lezen. En we gaan zeker nog even goed afscheid nemen voordat je grote avontuur gaat beginnen!

Liefs Len ????

Joriska

Lieve meis,
Ik ga je ontzettend missen hoor! Maar ben super trots op jou dat je dit avontuur aangaat! Ik ben vol vertrouwen dat je een top tijd gaat beleven! Je bent een kanjer! Ik hoop dat je daar door het gezin liefdevol behandeld gaat worden en je helemaal op je plekje zal zijn! hopelijk kan ik je op komen zoeken ;)
Liefs mij! Xxx

Raijmond

Lieve Fallon,

Over 2,5 week gaan we geen afscheid nemen voor een jaar maar gaan we jou op weg naar een groots avontuur brengen. Het gaat heel bijzonder worden en het mooiste is, het moet nog gaan beginnen, een heel jaar voor de boeg, fantastisch! Heel veel voorpret en tot snel!!

Je oom, Raijmond.

Carla

Hoi Fallon, ik heb je blogs gelezen, gehoord van de meiden ,je hebt er een volger bij. Heel veel plezier daar in het verre New Zeeland en ga genieten met volle teugen.
Super stoer van je dat je deze stap zet.
Lieve groetjes Carla

Riet Webster

Lieve fallon het gaat nu opschieten spannend allemaal het moeilijkste moet nog komen het afscheid nemen maar je weet waarom je het doet een geweldig jaar komt eraan geniet van alles wat je gaat zien en beleven xxx

Pieter Oppelaar

Hoi Fallon,
Leuk voor je en stoer ook, we hopen dat alles goed verloopt en dat je daar een fantastische tijd in kiwiland mag ervaren.xx

Oma Rison.

Hallo lieve fallon het word zeker een mooi jaar ondanks dat het afscheid even zwaar word . maar weet zeker dat het een leuk jaar voor je zal worden.dat je dit mag en kan doen is al super.geniet er van en ik blijf je volgen.dikke knuffel.xxx

Oma Rison.

Dus geniet nog even van je dierbare hier.xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active