fallon94.reismee.nl

Kleine update.

Hallo lieve volgers,

Tijd voor een klein verhaaltje tussendoor!

Er is weer een hoop gebeurd. Inmiddels heb ik het op mijn werk verteld! Wat waren ze enthousiast, erg leuk!

Laughing

Great news~ Ticket is geboekt ~It's a fact! Whoopwhoop!


Ook spreek ik veel mensen die op reis zijn geweest of er zelfs nog zijn! De eerste contacten worden vanuit NL al gelegd. Ontzettend leuk om alle verhalen te horen en tips te krijgen! Meiden die nu in NZ zitten ga ik daar ook zeker opzoeken. Toch fijn te weten dat je bij aankomst al een beetje houvast hebt.

Ik heb mijn slaapkamer gezien op de foto! Erg ruim met een tweepersoons bed en privé balkon.You don't hear me complaining :)! ha ha

Laatste weekjes op het werk zijn ingegaan, want eind december beëindigd mijn contract!

The countdown begins now!

Als laatste sluit ik af met een inspirerende quote:

If you are brave enough to say goodbye, life will reward you with a new hello!

Smile

~Liefs~

Reacties

Reacties

Gerrianne

Yes, nog eventjes en dan begint je avontuur! Geniet van de voorpret ????

Raijmond

Goed zo, aftellen maar!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active