fallon94.reismee.nl

Make the impossible, possible <3

Hoi hoi lieve volgers,

Vandaag post ik mijn allereerste blog!

Het is allemaal zo snel gegaan! Eenmaal in aanraking gekomen met Travel Active begon het balletje te rollen.

Het begon bij backpacken, maar het Au Pair programma paste toch meer bij mijn persoonlijkheid.

Samen met mijn moedertje ben ik naar Arnhem geweest voor een persoonlijke afspraak met Samantha, coördinator van het programma. Super leuk gesprek en ja hoor...ik was om!! Dit wilde ik doen..nu wist ik het zeker!!

Glimlachend met trillende zweethandjes zette ik mijn handtekening onder de overeenkomst. Wauw wat was dat een intens gevoel!

The adventure started from that moment!

Laughing

Heel veel papierwerk in orde gemaakt, van medische verklaringen tot aan referenties regelen, maar ookeen brief schrijven voor het gastgezin. Een complete presentatie over mijn leven mocht ook niet ontbreken. Dit alles opgestuurd in afwachting op een mailtje voor de vervolg stappen.

Toen volgde mijn skype gesprek. Eigenlijk was ik helemaal niet zo zenuwachtig..wat niks voor mij is. Iets in mij zei, het komt goed..laat het over je heenkomen!

Het skype gesprek met Samantha was heel leuk. Ze stelde mij heel erg op m'n gemak en het spreken van de Engelse taal verliep best goed!

Dit gesprek was bepalend voor mijn acceptatie, er hing dus veel van af!

Ongelofelijk, na 2 uur wist ik het al!!! Kreeg zelfs een persoonlijk belletje of ik even mijn mail wil checken. Er stond betreft: ACCEPTATIE. Ik kon en kan nog steeds mijn geluk niet op!!!!

Dit is waar je het allemaal voor deed.

Inmiddels heb ik ook een voorbereidingsworkshop gehad waar ik veel nieuwe mensen heb leren kennen die ook hetzelfde programma volgen als ik! Erg leuk en leerzaam. Plus een leuk tripje naar de andere kant van Nederland, namelijk Venray (Limburg)

Wat is 2 uur met de auto tegenover bijna 30 uur vliegen naar Nieuw Zeeland ;)

Voor mijn grote avontuur laat ik veel achter. Mijn ouders, mijn lieve hondjes en katten, mijn familie, mijn vrienden en mijn baan.

Mijn hart ga ik volgen, want dit is wat ik zo graag wil. Een nieuw land, nieuwe familie met lieve host kindjes, nieuwe mensen plus cultuur en echt volledig op mijn eigen benen staan!

Nu wachten op gastgezinnen en dan kan het skypen beginnen.

Keep you posted!

Byebye, lots of love :)

Reacties

Reacties

Patricia

Veel plezier met de voorbereidingen voor je avontuur naar Nieuw Zealand .
Ik ga je op de voet volgen.
Ik ben zo trots op jou!
Succes met deze mooie uitdaging.

Liefs je moeder Patricia xxx

Raijmond, jouw oom, haha.

Lieve Fallon,

Wat een geweldig nieuws en avontuur! Wie had dat ooit gedacht dat jij meer dan 24 uur vliegen van jouw lieve en zorgzame moeder zou kunnen gaan, maar je doet het! Echt super dat je dit gaat doen, ik wens jou ongelovelijk veel succes, nog veel meer plezier en vooral heel veel onvergetelijke ervaringen die je de rest van jouw leven bij je zult houden. I wish you all the best and I hope that I will be able to visit you someday together with your mom and my dear sister in New Zealand, not within a half year but I am sure you are going to stay for a longer time!!!!

Dikke knuffel,

Raijmond.

Ps ik weet zeker dat er iemand glimlachend naar jou en ons kijkt en glimt van trots ergens boven ons!!!

Gerrianne

Ik duim voor je dat je snel leuke matches hebt en dat het perfecte gezin niet lang op zich laat wachten, het is je gegund! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active