fallon94.reismee.nl

Perfect match!

Hoii lieve volgers,

Woensdag avond kroop ik achter mijn computer om gewoon even te kijken of ik al een berichtje had van het dream au pair bureau. Ik opende mijn hotmail en wat ik toen zag, maar liefst 3 matches!

Fantastisch nieuws

Laughing
!


Ik begon alle profielen door te lezen en natuurlijk de bijgevoegde foto's aandachtig te bekijken. Er zaten er twee tussen die mij ontzettend aanspraken. Een familie met drie kinderen en een familie met twee kids. Toch sprong er eentje na het lezen van het profiel er echt ver bovenuit.

A great family!

Het kwam over als een warm, spontaan en avontuurlijk gezin die je echt als een familie lid in de armen sluit! Oftewel, everything I have been looking for! Twee kindjes, een jongetje van 8 en een meisje van 5. Hun prioriteit is dat de kinderen het leuk hebben met mij en ik met hun. Daarbij willen ze dat ik het prachtige New Zealand leer kennen. Hier krijg ik ook alle mogelijkheden voor.

Eerste mail contact.

Direct na het lezen van het profiel ben ik de familie gaan mailen. Na het klikken op verzenden kreeg ik binnen twee minuten al bericht terug!! Ze wilden heel graag met mij gaan skypen. Op vrijdag avond en voor hun is het dan zaterdag ochtend! Tijdsverschil is maar liefst 10 uur.

Skype interview.

De avond van het skype interview...jeetje mina...de zenuwen gierden door mijn lijf!!! Dat moment dat je klaarzit en ze online komt en zegt, shall I ring you? Het gesprek begon en het was meteen leuk en enthousiast! Al lopend door het huis zag ik meteen de kids en de vader. Heel spontaan verliep het. Het enige puntje was dat ik aangegeven had om voor een aantal maanden te willen blijven, maar hun willen het liefst 1 jaar. Ik kreeg later nog een mail waarin ze zeiden. We think you are absolutely wonderful. You look so gorgeous!Ik wist niet wat mij overkwam! Wel hadden ze nog een gesprek met een Amerikaanse au pair die ze eerder al hadden benaderd. Dat gesprek vond 2 uur na mij plaats. Ze zei al dat ze zo enthousiast over mij was en dat ze direct na het gesprek met dat andere meisje het mij liet weten. Inmiddels was ik gaan slapen, want het was al 01:00 uur 's nachts! Dat ik wakker werd opende ik mijn inbox. Er stond:we have spoken with the other au pair and all though we think she is nice, we think you are AWESOME!!!Het mooiste compliment dat je kunt krijgen natuurlijk

Laughing

Moment van nadenken.


Na zo'n gesprek gaat er echt van alles door je heen...1 jaar..jeetje...zo lang van huis...wat moet ik nou doen?!?! Mijn hoofd zat vol gedachten. Ik ben naar het strand gegaan om helder te kunnen nadenken. Alles afgewogen en tot de conclusie gekomen dat dit een geweldige kans is voor mij die ik met beide handen moet aangrijpen!

You only get this chance once and as you know life begins at the end of your comfort zone

Wink

Nu nog op het werk gaan vertellen wat ik allemaal van plan ben, spannend!!

Meer posts volgen nog!

~ Veel liefs ~

Reacties

Reacties

Raijmond

Superrrrrr! Gefeliciteerd Fallon, op naar een onvergetelijke ervaring!!!!

Gerrianne

Echt zo leuk voor je, nu kan de voorpret echt beginnen!

oma

Goedemorgen lieve schat.
Wat een mooie ervaring voor je, zal je erg missen maar gun het je zo. Maar ben blij dat ik zo je verhalen kan volgen, liefs Oma,xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active